fredag 15 april 2011

Törst!!!

Tjooooo,har varit i skolan ida :3

På IUP så gjorde jag ÄNTLIGEN färdigt sgan :) den blev 5 sidor lång :O
På musiken så spelade vi gitarr till "Sommaren är kort" :)
Jag och Elin övade lite snabbt på våran låt ;) det låter faktist bra =P

På gympan så körde vi fotboll,jag släppte in et mål när jag var målvakt för killarna :'(

På sista lektionen så skulle jag och cia kasta papper i en soptunna,men den var full...
så jag fick hoppa ner i soptunnan och trycka ner pappret,och locket slår typ igen XP

Vi hittade lite inbjudningar och lägerlappar från 2009!!

menmen...Milla och Matilda kommer snart :) och jag har fått 5:e boken ur Vampire Academy :D jag måste läsa,läsa,läsa,läsa...






Gammal bild!!!

                   Har ingen aning om vad bilden har med texten att göra :S

                                    Hehe ^^

Inga kommentarer: