onsdag 20 april 2011

DAG 30

Hehe...idag blir det något heeelt random XD

Idag tar vi några fina raggningsrepliker bara för det ;P

*Jag vet att det finns tusentals av perfekta killar där ute, men det är bara tre av oss som inte ser på fotboll!

* Jag visste att mjölk var bra för kroppen, men hur mycket har du druckit egentligen?!

* Du har stulit mitt hjärta...som tur är har jag tre till i frysen

* Gud måste ha varit på ett väldigt bra humör dagen vi träffades.
* Här är jag! Vad är dina två andra önskningar?

Replik: Hur känns det att vara den snyggaste tjejen här?
Svar: Hur känns det att vara den största lögnaren här?
Replik: Är den här platsen ledig?
Svar: Ja, och den här kommer också att vara ledig om du sätter dig där

Replik: Om jag fick se dig naken så skulle jag dö lycklig.
Svar: Om jag skulle se dig naken så skulle jag dö skrattandes.

hehehe jag äälskar sidan jag hittade dom på XP

Inga kommentarer: