tisdag 12 april 2011

B-språk,tavla och NO

Min dag började dåligt...sen blev det bra...men sen blev det dåligt igen

För det första så försov jag mig :O vaknar 20 över 7 på morgonen och ska iväg med cykeln om 20 min,fattar inte att jag klarade det XP

Sen på B-språket så gjorde jag det största misstaget i B-språkets historia :O
jag fick 4 FEL!!!! OMG!! men jag fick ju alla rätt på extra glosorna ^^

Sedan på träslöjden så gjorde jag färdigt min tavla :D den blev faktist bra ;)
Nu ska jag fortsätta med en krympburk och göra eget arbete :)

Jag,Cia och Sara var ute på rasten och sola ;) vi e ju coooola
Vi hade svenska sen,och den var som alla andra svenska lektioner :)

På NO:n sen sista lektionen så fick vi våra NO prov.JAG FICK 36 AV 34 :D
hehehe ^^
Vi ska börja med Kemi nu ;) jag tror klassrummet kommer att explodera om jag och cia får expirementera lite ;P

Allt var bra hemma,jag träningscyklade 40 min nonstop (STOLT)
och vi fick pannkakor...
Sen så får jag väldigt ont i magen och har nu ont i magen,ont i huvudet och det känns som om nånting trycker ner mig så att jag inte kan andas :'(

Kanske är allergisk mot något,pollen kanske. Jag har ju utslag och fått röda ögon och det känns som om någon sitter på mig

menmen...det var min da
Bilder kommer här ;)

                           våran "fina" bild ;)


                                           miin tavla :)
                                      Cias drogade kyckling  XP

Inga kommentarer: