torsdag 14 april 2011

heeeeeeeeyyyaaaa!!!!!

Jag är på lite häääjjjigt humör ida XP

Jag har lämnat in nyhetsläxan och lyssnat när jag sjöng i 4:an (det lät INTE bra)

Styrketräning hade vi på gympan,gick väl ok ;)

Sen stack vi hem te cia,åt kaka och drack saft & såg på tv.
Vi gjorde cias nyhetsläxa och skulle ringa till pressbyrån (prao),men vi vågade inte XP vi e feegisar

Men men...på dansen så står jag nu längst fram i en av danserna :O måste öva lite ^^
Nån som vill ha biljetter???

Tränade lite när jag kom hem med ;)
heeeeeydååååe...men nu bjuder jag på biiilder!!!!

                                     STORT + FÖR BILDEN ;P
 
                         

                                            tralalalaa för bilden ^^


                                 sol det måste alla ha,för att kunna leva o må bra


                                           vad är det för blomma?????


             Jag har lärt mig nu,merhaba är hej på turkiska ;)
                 från folkbladet :) <33333

Inga kommentarer: