tisdag 5 april 2011

Hästar och Vittra!!!

Då har man varit i skolan idag då ;)
Vi hade franska först,jag hade förhör och fick alla rätt :D (haft ett halvt fel 1 gång)
Sedan på träslöjden så gjorde jag färdigt min tavla,förmodligen får jag hem den nästa vecka ;P
När vi hade bild sista lektionen så kom Jonas (träslöjdslärare) upp för jag och Elin skulle visa upp vårat framträdande till Talangjakten.
Vi kommer att ha en rökmaskin :D

Jag följde med Elin hem och kolla på när hon hade ridning på Norf ;) Felix,Felix,Felix
Sedan åkte jag,Elin,Rebecka och Elins mamma till Vittra.

När vi kom dit träffa vi Elins pappa också.Vi gick in och fick en guidetur :)
Vi såg Sebbe där också XP
Jag kommer att ha spanska som moderna språk och det var jättekul där :D
Elin och jag frågade en pedagog om vi kunde gå upp till musik salen och spela på keyboarden. Det fick vi!!!
Det lät jättebra när vi spela och sjöng Perfect där uppe <333333
Jag längtar tillbaks ;P

 


Inga kommentarer: