onsdag 6 april 2011

DOME

Jej,nu har jag varit i stan med Elin :D
Vi gick till Visualiseringscentret och såg på Sea Monsters 3D,den vart skitbra ;)
Vi gick omkring på förestännlingen också,tog lite bilder och sånt ;)
Sedan var vi lite i centrum och jag letade efter en praoplats,det gick inte så bra :/

Men jag fick mina SNÖBOLLAR!!! :P
Vi skulle ta och åka spårvagn till Vittra,men när jag ska fråga spårvagnschaffören om den här går till Folkparken då stänger han dörren!!
Sen öppnar han den igen och jag bara, hej går... Nej,du får inte dricka här inne,ta nästa vagn
Sen åker han bara iväg :O Dryga schafför -.-

Men vi kom iallafall till Vittra,satt och gunga lite...
När vi tröttna så stack vi till Folkparken ^^ det va kul
Vi dansa lite ;P
Men när vi tröttna där åkte vi hem :3

DÅ när jag var på väg hem så åker en polisbil förbi :O 3:e polisbilen i Kimstad på 3 DAR :O


                                            det här e jag ^^


                                              ett hjärta :O

                                                  ajjjj
                                                   MUSTACH
                                                        hehe ^^
                                                Vittra <3

Inga kommentarer: