söndag 24 april 2011

Pååsk!!

Jaja,jag är väl lite sen men Glad Påsk iallafall ;P

Han inte blogga igår eftersom att jag var hos mormor och sen så stack jag till Sara och Cia ;)
Iallafall...

Vi åkte till mormor och firade påsk,men vi firade också Jacksons födelsedag :) (grattis i efterskott)
Vi åt lite allt möjligt,först var det prinskorv,köttbullar,skinka,inlagd sill m.m.
Det var gött ^^
Jackson fick öppna sina paket,radiostyrd bil och sparkcykel ;P

Sedan var vi ute ett tag,blåste lite kyligt bara :S

Sedan blev det tacos :D äälskar tacos!!! och sedan blev det tårta och kakor ;)

Efter ett tag var det dags för att leta efter ägg :O , jag hittade mitt sist...tror ja :S

menmen...jag ska vara brudtärna på Jessicas och Brooks bröllop :D wiiiii
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Sen så har jag fått ett JÄTTEBRA erbjudande,åka till England i 1 vecka i juli och vara med i Jessicas och Brooks dramakurs :D bättre sommar kan man inte ha eller???? ;P


Men iallafall...när jag kom hem så packade jag och skulle sova över hos Sara med Cia ;)
Men ajg tycker inte om hårspray!!!!
Men vi åt lite tacorätter hemma hos sara ;) Sedan tog vi fram godis,chips och läsk och såg på She's the man! Heheh ^^ den e bra ;) Sara somna innan filmen var slut,så jag och Cia gick omkring lite :D "fniss,fniss"
Och nu har vi varit och "badat"
Lååååååååååååååååååååååååååååååååång dag :O

En klänning till dansen ;)

Jackson!

tupp,tror ja

ROLIG tupp!!

kak kanin XP

Jej!! :D

ljus i saras hus :D

Schweppes!!

Inga kommentarer: