fredag 6 december 2013

OMO, årets Lucia!

Annyeonhaseyo C:

Jag kan inte ens ursäkta min abstinens, jag har helt enkelt prioriterat annat före bloggen ^^

I alla fall

Jag är klar med redovisningar så nu är det bara lite matte, en födjupningsuppgift och lite spanska kvar sen är jag klar, done, finished, yeah.
Det är sjukt skönt, äntligen kan man ta det lite lungt.
Jag hade ändå tydligen lyckats ganska bra i de ämnena som ingick i redovisningen så jag är lycklig ^^ Låg även bra till i musik :3
Har däremot failat totalt på spanskan så det får jag ta tag i nästa termin ._.

I idrotten ska vi lära oss en koreografi som sedan ska visas upp för Anders...
KPOP FOR THE WIN <3
Det kommer att se awesome
På tal om kpop...
EXO's nya låt "Miracels in December" är helt underbar, den är så vacker, deras röster är helt amazing, jag kan inte!
Jag få rysningar varje gång, och försök inte gå själv när det snöar och lyssna på låten, där har vi feels all over the place!
DEN ÄR BRA OCH JAG TYCKER NI KAN KOLLA UPP DEN. Även fast den inte är på engelska så är det faktiskt riikgit vacker. Tror ni mig inte så får ni väl kolla så får vi se vem som har rätt C;
VIXX släppte ju även sin låt Voodoo Doll och den är också grym, tror de fick sitt första pris för den nu och de vann över EXO så att ja, den är ganska awesome.

I februari så försvinner jag mellan den 20-23:e för jag har köpt NärCon Vinterbiljetter, mwuehehehe, jag ska till NC(V) igen <3

Sen kanske jag ska nämna att jag blev krönt till Vittras Lucia 2013 8D
Fick ett vackert halsband och massor av elever kom och sa att de röstade på mig och att de visste att jag skulle vinna, jag är så rörd <3
Nu måste jag däremot lära mig dikten, den är verkligen jätteskum o.o
Oh well, förhoppningsvis så hinner jag lära mig hela texten, kan nästan hela redan nu. Gäller bara att inte få scenskräck och glömma allt.

Jag tänker faktiskt inte nämna några negativa saker idag, även fast lite negativa händelser inträffat så orkar jag inte dra upp dem så vi skiter i det ^^
Ni får ha det så gött...
SNART ÄR DET JUL OCH JAG VILL HA MASSA KPOP <3
Oh well
Annyeong ^^
Kamsahamnida till dem som röstade på mig <3


Inga kommentarer: