onsdag 20 november 2013

A lot of things going on

Annyeonghaseyo!

Jag suger på att uppdatera, jag vet ._.
Jag har en hel del saker att göra så har inte så mycket tid till annat ^^
Jag ska redovisa ett rymdgeometriskt objekt nu på måndag,
jag ska skriva klart, göra en powerpoint och redovisa om coca cola och aspartam med Emanuel veckan efter det och jag har flera uppgifter vid sidan om.
Förutom det så är det ju öppet hus på alla gymnasier alldeles strax. På lördag blir det gymnasiemässa, sen har jag 6 st öppet hus att gå på under de 2 kommande veckorna ^^
Jag funderar faktiskt på att gå i Finspång eller Söderköping, skolorna verkade ha väldigt bra resultat och så (vilket jag antar är ett gott tecken).
Förutom stressen av gymnasieval och betyg så är det ju melodifestivaldags snart o.o
Eller ja, snart och snart, demon ska spelas in innan julasvslutningen och så, sen är det en sånguppgift och musikprofil OCH lucia ^^
Jag valde faktiskt att vara med i år då det är sista året och 9:orna får anmäla sig till Lucia. Det känns som en sak man bör göra sista året, även om jag inte blir Lucia C:
Nu sitter jag däremot hemma och mår dåligt och är tvungen att dela ut tidningar ._.
Dela ut tidningar är inte kul när man mår dåligt...
MEN jag får ju 78kr/h så det är värt det :3
Snart är det ju jul också, ÅH JAG LÄNGTAR JAG KANSKE FÅR KPOP-SAKER <3
uhm..ja o.o
Det är fleera saker jag vill ha men det är så jobbigt när man inte kan välja, jag har däremot hittat en sida som säljer signerade album och JAG BARA MÅSTE HA ETT SIGNERAT ALBUM AV EXO, BAP ELLER SHINee!
Alltså nae, SM får lägga ut SHINee's turneringsplan, om de ska till Europa så ska jag se dem...jag MÅSTE se dem o.o
Key's Engrish är så underbar <3
Kpop har verkligen förstört mig ._. Jag vill inte vara en fangirl men det är precis det jag har blivit </3
 Aja, det blir iaf att gå och lägga sig snart så jag tänker kolla lite kpopserier <3
Annyeong!
Oh god, I can't ._.




Inga kommentarer: