fredag 13 december 2013

Lucia

Annyeonghaseyo och Glad Lucia eller vad man nu säger ^^
Anledningen till att jag skriver såpass tidigt är att jag är sjuk och ska hem ._.
Jag var sjuk igår med,men jag kan ju inte skippa att vara Lucia så jag kom ändå.
Jag sjöng så gott jag kunde även då rösten inte höll direkt,första luciatåget stammade jag på ett ord men annars så gick det bra,vid andra tåget så hoppas jag att jag pratade utan problem men jag såg tydligen svimmfärdig ut o.o
Inte så konstigt dock,har nog feber,klarade inte av att äta frukost och hade ont i halsen och huvudet,plus en enorm nervositet över att torska under dikten (och så sov jag knappt 4 timmar)
Men,det gick ändå ganska bra,hade velat att rösten hade hållit bättre så att jag kunde sjunga så "bra" som jag brukar,men jag är glad att rösten inte försvann helt och hållet.
Efteråt var det bara att få ut all stearin ur mitt hår och nacke >.<
Vi hade ju vanlig lektion sen men jag stack runt 11 för jag klarade verkligen inte av det mer. Tog snabbt reda på hur jag låg till i 3 ämnen och sen tog jag första spårvagn (som jag sitter på nu).
Det visar sig att jag låg väldigt bra till i flera ämnen så nu är jag på topphumör,trots sjukdomen.
Nu ska jag köpa asiatiskt för jag känner för att belöna mig själv och det är extremt gott ^_^
Annyeong!

Inga kommentarer: