tisdag 10 december 2013

The loof is on fire

Annyeonghaseyo!
Är snart i skolan så gör ett litet blogginlägg då jag sällan gör det ^^
Det är bara 12/13 dagar kvar till jul (beroende på hur man räknar)
Omo,I can't jag har önskat mig ganska specifika saker och jag kommer dö (av lycka) om jag skulle få de sakerna <3
Kpop :3
Får underhålla mig själv med annat så länge,som till exempel skolan och tjejkvällar.
Ska faktiskt iväg på en tjejkväll idag runt 5,Curt Nicolin har någon sån där tjejkväll som jag ska gå på med några andra...VI FÅR GOODIEBAG SO WHY NOT?
Butts,det blir nog kul ^^

Avbrott i blogginlägget
Guys,GÄSPA INTE I KORSETT
IT WILL KILL YOU I SAY

Så...får ju våra betyg snart också ^^
Jag är inte heeelt nöjd med alla betyg men i flera ämnen blev jag förvånad över vad jag fick för betyg så det blir nog bra ^^
Så förutom allt med skolan och att de snart är jul så har jag fortfarande tid att spazza,like
SANTAO IS SO PRETTY,I WANT HIM!
SEHUN'S ENGELSKA,THAT KRISHUN
Chen,Baekhyun och Luhan's röster,SÅÅ VACKRA ;_;
Jag kommer en dag att dö tack vare dem~
Ska bara hinna till Sydkorea först :3
Omo 2,5 år kvar,can't wait <3

Men eh,ni får väl ha de så gött antar jag ^^
Annyeong!


Inga kommentarer: