lördag 19 oktober 2013

Well hello there

Annyeonghaseyo! ^_^

Jag har knappt något att skriva om och när jag väl har det så glömmer jag bort det så det känns inte aktivt när jag väl kommer ihåg att skriva ._.

Var i stockolm 5-6 oktober med Alva och Elin iaf ^^
Vi åkte helt själva och jag fick vara reseguide på tunnelbanan...
jag har inget lokalsinne alls ._.
Det gick bra i alla fall, vi kom dit vi skulle och hade det awesome, köpte en skjorta, ett par byxor och ett par vantar.
Vi såg ju på EatYourKimchi när vi var där också och det var AWESOME!
De var hilarious, de delade ut meetandgreet-biljetter till de som svarade rätt på vissa frågor OCH JAG OCH ALVA SÅG TILL SÅ ATT ELIN FICK EN BILJETT!
Vi skrek "OVER HERE SIMON, SIMON OVER HERE" tills han kom o.o
Det var en awesome resa ^^
Vi ska till Stockholm om 2 veckor, den här gången ska Vanessa med för vi ska se på VIXX :D
Vi kanske åker tidigare så vi kan shoppa, vi ska i alla fall hinna dit så att vi kan äta på wagamama (vi hann inte förra gången), så det kommer bli awesome ^^
EATYOURKIMCHI SVARADE PÅ MIN KOMMENTAR PÅ YOUTUBE!
ville bara skriva det o.o
Kommer lägga upp ett till inlägg då det inte alls har med detta att göra ^^
Annyeong!

Länk: http://www.youtube.com/watch?v=K-yDhm5f1-g


Inga kommentarer: