torsdag 31 oktober 2013

Halloweenmeetup

Annyeonghaseyo!
Happy Halloween guys,isn't Halloween the best holiday ever? :D
Så, i år firade jag faktiskt halloween genom att gå på halloweenmeetup under eftermiddagen/kvällen.
It.Was.AWESOME!
Vi blev ändå väldigt många till slut, det var en vacker blandning mellan spöklika dockor,halloween-ifierade karaktärer,zombies och så kommer jag som krigare ^.^
Alla såg jättebra ut,blev avundssjuk på flera som hade helgrymma sminkningar och dräkter.
Vi gick runt på stan och samlades på ett ställa för att ta kort och filma och umgås. Vi märktes om man säger så...en tjej gick runt och tog kort på oss o.o
Runt klockan 6 så splittrades grupperna och folk gick till olika ställen för att äta,en tredjedel tror jag gick till BK (jag gick dit) och där satt vi och prata och hade det trevligt ^^
Förutom att jag fick mitt "blod" i ögat och hela ögat just nu kliar och känns kladdigt så var det en jättehärlig kväll,jag har verkligen saknat dessa meetups.
Nu är klockan 3 och jag har ont i ryggen och fötterna efter allt gående (vi gick inte mycket,men jag hade rejäla klackskor och en tung dräkt på mig) så jag ska ta och sova,måste plugga matte,idrott och NO imorrn ^^
Jal ja/jalja/잘저!




Inga kommentarer: