lördag 19 oktober 2013

Well Done Norrköping

There is something wrong with our city...
Seriöst, det händer så jäkla mycket här just nu så jag hänger knappt med.
Vi har ju haft hur många skottlossningar som helst de senaste åren, sen så har vi alla smågangstrar som håller på...
På min skola så har vi 2 elever som knuffade och tog en 85-årig kvinnas väska...sen skryter de om det i skolan...GENIUS *applåderar*
Vad jag hört så fick en av dom fängelsestraff, vet dock inte säker ^^
Sen så hade vi ju idrott i fredags...
Vi delar stället med Erlaskolans 7:or som har gympa precis före oss vilket gör att när vi går ut och har gympa så är de och gör sig i ordning för att dra därifrån.
INGEN annan förutom vår idrottslärare ska kunna öppna dörren sen (då deras lärare ska låsa och sådant).
När vi kommer tillbaka så har 2 av våra elever blivit av med sammanlagt 120 kr ._.
De där eleverna bör gömma sig nästa fredag...
Det ska i alla fall polisanmälas men KOM IGEN?
är de verkligen så korkade så de tror att vi inte kommer märka det?
De flesta väskorna var ju öppnade och man såg snabbt att någon har rotat i väskan...
Jag blev som tur inte av med något, jag gömde min plånbok ganska bra och telefonen var avstängd så den är lite värdelös...
Let's take away the Music and get another local they said...it will be good they said...
Jag tycker synd om de med så lågt IQ ._.
Sen nu idag så hittades ju en tjej som blivit kidnappad från Öland i Åby...
Kidnapparen hade ringt polisen när han stod utanför polishuset och berättade vart hon fanns...I mean... come on...This is Norrköping o.o
Känner att detta är en bra stad...

Inga kommentarer: