torsdag 24 oktober 2013

I hate people

Annyeonghaseyo!
Jag bör plugga...jag bör sova...men jag bloggar istället, great.
Har kört slut på mig själv genom att ha jobbat ._.
Tog extra mycket igår så jag jobbade 4,5 timma på raken...efter att ha
fått vila i kanske 45 min efter att ha kommit hem från skolan...
INTE NOG MED DET!
Några idioter till småpojkar snor min jacka (-.-)
I will hunt them down, one by one, I will make them bleed. I will make them suffer.
Så nu har jag ingen vår/höstjacka...great, just great...
SYV var ju och hälsa på också och det gjorde inte precis mitt liv bättre...
Hur ska jag kunna välja mellan 60 inriktningar? D:
Jag har alltid velat bli läkare, men nu har jag fått reda på att:
1: Jag måste gå naturvetenskapsprogrammet
2: MASSA MATTE SOM JAG INTE ORKAR MED
3: Jag kan inte plugga i Linköping för jag måste själv stå för att ta mig dit och tillbaka...det handlar om 9000-10000 på 3 år...
4: Jag måste fortsätta med spanskan för att få ett meritvärde och jag kan inte lägga till koreanska ;_;

Jag är inte tillräckligt intresserad av matte för att klara av 4 kurser eller vad det var och jag vill verkligen lära mig något annat än spanska...
Kommer tänka igenom allt under höstlovet, skriva ner allt och så får våran SYV hjälpa mig så att jag vet vad jag ska ta för program och inriktning och så vidare...jag gillar inte att gå i 9:an längre...

Fick hem massor av reklam, har fått mera post på 2 månader än vad jag fått på 2 år... ._.,
Så att ja...här går det bra ju ^^
Var action under engelskalektionen kan man ju nämna...otroligt att skolan inte lagts ner än...jag har elevråd så ska kolla vad som händer egentligen o.o

Nu i alla fall kommer jag plugga lite till och sen måste jag sova, har matteprov och styrketräning imorrn till klockan 4...oh dear lord...
Men jag ska ju också fira hunden som fyller år...väldigt många år...gammal hund ._.

Annyeong!

(hade absolut inget att lägga upp så "råkar lägga upp dessa) 83
Himmiechan

KREAAASE

Suhoe

Taozi

Kyuhyun <3

Minhoe

T.O.P

Inga kommentarer: