onsdag 30 oktober 2013

Halloween

Annyeonghaseyo!

Halva lovet har gått ;_; vi bör få mer lov...
I alla fall, imorrn är det halloween 83
Jag ska på halloween meetup i Norrköping och vi verkar bli mellan 50-80
personer så detta komemr bli awesome. Jag kommer klä ut mig till något krigar-aktigt (det jag hade på NärCon, fast mer awesome).
Kommer säkert bli svinkallt...men jag ska få skrämma barn i Norrköping
så det är okej 8D
 Kom och tänka på en låt som en kompis visade mig för ett tag sen som är perfekt för halloween (som jag tror var på koreanska innan den översattes) och den är awesome 83
 


I måndags var jag på stan hela dagen med Elin, trots att det regna och blåste
i princip hela dagen och det var gött, satt och fika på taket på Lindahls och blev innelåsta (vad det nu heter) på taket ;_;
Vi var iaf hemma hos mig sen resten av kvällen ^^
Annars har jag bara pluggat och kollat på youtube...I have no life...
MEN
Jag kan rekommendera en jättebra serie jag börjat kolla på som heter
"Black Blood Brothers"
Bara 12 avsnitt dock, men den handlar om vampyrer och Jiro är så vacker <3

Oh well, måste skriva klart texten om Klamydia ._.
Annyeong!

Inga kommentarer: