onsdag 1 augusti 2012

Vasa

Idag blir det heller inga bilder,för sist vi var på museum så fick man
inte använda kameran så jag tog inte med mig kameran den här gången...
Bara för det så FICK man använda kameran -.- och mobilen hade ingen plats för foton...
Iallafall,idag var vi somsagt på Vasamuseet och Nordiska museet.
Jag var i Vasamuseet när jag gick i 4:an senast,så jag visste ju redan hur det såg ut på ett ungefär,det var iallafall roligt och vi var där i ca 3-4 timmar.
Sen gick vi vidare till nordiska museet,utanför så var det några turister från England,deras kompis hade somnat och de 2 andra bad nån tjej att vifta pengar framför honom så de kunde ta kort... mehehehehehe C:<
Nordiska museet var inte lika roligt som Vasamuseet,kläderna var ju bäst <3
korsetter,klänningar..och längst bak...CYBERGOTH <3
Vi tog en korv senare och satt omringad av 3 milj. skumma ankor eller vad det nu var ^^
Ge dem inte bröd! You will die!
Vi skaffade biljetter till Pride imorgon,det STÅR iallafall att dessa artister ska vara med på torsdag:
Loreen
Jedward
Amy Diamond
Young Blood
Star Pilots
Margaret Cho
Iva Adamou
Sean Banan
Ott Lepland
Eleftheria Eleftheriou
Da Buzz
Eric Amarillo
Andreas Lundstredt
Stockholm Syndrome
Sonja Alden
Mimi Oh
Sebastian Karlsson
The Face
Tommy Krångh
Svante Drake
Matthias Andréasson
Linda Sundblad
Jessica Folcker
Thomas Stenström
Eddie Razaz
Anniela
Maria Benhajji
Håkan Lidbo
Smith&Thell
Robert Fux
Hallå Hela Pressen

Iallafall,så vi gick till Emmaus igen,jag skulle kolla sista våningen,jag hittade 2 plagg men de var svindyra </3
Menmen,ska till Chock imorgon så...
Ska äta nu så...

Cyyya <3



Inga kommentarer: