måndag 20 augusti 2012

The Olympics

Nej men tjeeenare ;P
De var ett tag sen jag blogga,har varit trött och haft mycket att tänka på...men nu har jag iallafall bara mina kära bästisar och skolan i huvudet...familjen också kanske? Eller räknar man med sånt som man faktiskt tänker på hela tiden?

Aja,började skolan förra onsdan (yyayy)
Vi gjorde inte så mycket,men jag o emma stack iallafall till stan efteråt och gick runt,vi dog nästan av värmen (ta aldrig ned dig skinnjacka om det ska bli soligt)
Sen dagen efter det så sov jag o Elli över hos Qrystal c:
Vi var på RIX FM festivalen,kom Nästan längst fram,artisterna var sådär,men det var kul ändå <3
Vi träffade Billy,Linus,Oliver och Amin efteråt,stack till Max,tog en timma innan vi fick mat...
Men vi somnade kanske runt 1 iallafall c:
Jag o qrystal gick upp innan Elli (som fyllde år i lördags,fast vi fira henne dan innan)
Fixade pannkakor med texten "Grattis Fjortis" och ett ljus c':
De o presenter såklart <3
Däremot,på skolan så sov jag såfort jag fick tillfälle,ca 2 timmar sov jag,på gräset i folkparken och bland kuddarna i skolan.
Det var ju marknad,och majsen var bääsht!
nej,men köpte ett halsband :)
Cykla till skolan med klänning idag,brukar egentligen inte ha klänning...men nån gång så måste man?
Kom hem...o märkte...att mina SKOR KOMMIT <333
Så nu blire bilder,sen ska jag pluga algebra <3
Tack och Adjö

Inga kommentarer: