fredag 3 augusti 2012

Pride schlagerkväll

Well,kom hem ganska sent igår (idag) så skriver och lägger upp bilderna nu :)

Innan vi åkte dit (på dagen alltså) så åkte vi till Sergels torg,och gick runt lite med Pia,

Vi gick till Buttricks och Shock <3

Köpte ett par solglasögon och knästrumpor med rosetter på c':

Sedan på shock så köpte jag en kjol (awesome) och ett linne/tröja/korsett (jäääätte awesome)  och ett par handskar <3

Vi köpte fika på nåt café,och de gjorde så gölliga bilder i kaffet :'3
I fick a lejon <3

Sedan åkte vi hem,åt mat,duscha osv och sedan begav vi oss mot Pride.

Asså,de e jätteskumma där ;o  De ville veta vad det "hårda" i min väska var,som då var kameran...kom sedan på att jag hade min medicin där i...ups...
Men kroppsvisiteringen kändes ju jätteskum </3

Men vi var där...efter 20 minuter ville jonte hem...så pappa åkte med honom hem och jag smet längre fram mot scenen...pappa stod längre bort p.g.a att han e så lång c:

De enda artisterna jag ville se var Eleftheria,Ivi,Jedward och Loreen...såklart
så var de sist -.-'

När Jedward uppträdde så stod det långa,medelåldersmänniskor som PRATADE med varandra istället för att kolla på Jedward...de stod framför mig och vägrade att flytta på sig </3
John stage dive:ade ju </3 och de klättrade ju fram under scenen och kastade ut armband och jag stod inte tillräckligt nära pga de jävla människorna </333

Menmen,det blev nästan folktomt där framme efteråt,så jag kom faktiskt fram till schenkanten när Loreen uppträdde <3

Kom hem vid 1 iallafall...menmen...här kommer bilder <33

Skumma människor jag inte orkar namnge:





Youngblood:






Sean Banan:








The Face:


Amy Diamond:





Star Pilots:




Eleftheria:






Jedward:























Loreen:

















Detta blev GANSKA många bilder...men men C: <3
det var ungefär alla bilder iaf...tog ca 490 bilder...hehe <3

Men iallafall,blir mer bilder från paraden imorgon så
Puss Hej <3

Inga kommentarer: