onsdag 8 augusti 2012

To be somebody you have to eat somebody

Welle,William Spetz är ganska klockren ibland
C:

Menne,kom hem för ett antal timmar sen,har sovit med bästa Elli o Qrystal <3
Vi köpte en varsin tröja/t-shirt och hårfärg c: sedan har vi varit hemma hos elli,vi lagade tacos :3
Sen så spelade vi "Michael Jackson the experience" "Just Dance 2" och "Band Hero" c: blev lite syskon game för ellis syster Elinn var med...hon o elli kunde dansa...qrystal likaså...men intr jag MEN JAG SPELADE GITARR PÅ MEDIUM O JAG ÄGDE <3
Menne,sen så såg vi Salt...somnade kort efteråt...vakna runt 12...sen runt 2-3 så färgade vi mitt o ellis hår :3
Blev grymt bra <3
Sen så åt vi mat (pomme o hamburgare) o sen gck vi ut o fota
C:
Bästa underhållningen är att ta kort när man ska hoppa...VÄRLDENS SKUMMASTE BILDER <3
Menne,När jag kom hem så skulle jag färga ellies hår rött
(dip dye) c: blev ganska mycket men snyggt irl <3
Aja,ska sova nu så nattih <3

Inga kommentarer: