tisdag 31 juli 2012

Day 2

Idag blir det inga bilder,nånting blir fel när jag laddar upp dem och om ni kollar min tidigare inlägg så blev en del bilder suddiga och ser skumma ut O.o (de är egentligen väldigt skarpa och fina)

Idag skulle vi egentligen badat...men med tanke på vädret så gick vi till Myrorna (där jag inte hittade något) och vi åt glass C: ett litet ställe i Gamla Stan,där de gjorde egna strutar,de var goda och ovanligt lätta att göra O.o

Sedan gick vi till Slottet och gick där i några timmar,vilket slöseri med guld alltså D:

Guld överallt,silver överallt,inte konstigt att vi har dålig om det då de slösade så mycket förr i tiden...
Många rum var det allt,och att städa stället skulle väl ta ett antal veckor
Efter slottsvandringen så träffade vi Pia C:
Vi skulle leta efter ett ställe att äta på...men gick förbi en second hand butik till...Emmaus C:
Där hade de riktigt fina kläder,Pia hittade bland annat ett turkost linne med spets till mig,och jag hittade en skottrutig klänning med dekorationer <3
100 kr för båda <3 åååhh c: <3
Vi hittade iallafall en restaurang/pizzeria/pub och där satt vi och åt c;

Men sedan skulle Pia hem och det skulle vi med...

Btw,jag fick ett par gula Dr Martens av Pia,fett snygga C:
Purrrrfekt for me <3

Så nu softar vi väl och imorgon blir det lite museum...längtar tills på
torsdag...ska få se Cyperns bidrag,Greklands bidrag och JEDWARD <333
De.Är.HETA <3

menmen...ska väl låta brother få som han vill nu c:

Så Puss hej <3

C': <3

Inga kommentarer: