måndag 30 juli 2012

Stockholm day 1

Sitter och kollar på "My name is Earl" i lägenheten i Gamla Stan C:

Gick upp halv nio för att kolla febern innan...konstigt nog hade jag en väldigt låg temp...efter att ha haft 37,7-37,8 preecis innan jag gick o la mig O.o
Menmen,pappa hämta oss halv 10 och bussen gick halv 11.
Jag sov mest på bussen och när vi väl var i Stockholm så försökte vi ta oss till Gamla Stan...det gick faktiskt ganska snabbt.
Vi vilade,chillade innan vi gick och åt och handlade mat osv till lägenheten...vid 5
så gick vi ut och gick runt här i Gamla Stan,tog lite foton,gick in i en liten Goth affär,
världens bästa affär men alldelles för dyrt </3 Hittade 3 skitsnygga klänningar,ett antal kjolar och handskar och skärp...
och så ser jag...FLERA JÄVLA JUSTIN BIEBER TRÖJOR??!!
DET DÄR FÖRSTÖRDE MIN DAG </33
Men vi gick vidare,kollade vid slottet och så,gick hem,åt mat o sedan var det bara att
chilla tills nu...för ska faktiskt ta och sova nu så C:

Nattih på er <3





















6 kommentarer:

Stördo! sa...

Ser ut som man är i Polen typ. Men om jag var med så skulle jag vilja reta de där vakterna som hade blå uniform eller vad man ska kalla det, haha! Och juste! Den sista bilden var dåligt redigerat, du ser gammal ut ;) Älskar dig med, hahaha! Puss puss och ha det så j***a bra de kommande dagarna. Saknar dig redan :( <3 Kom hem! Hahahahaha <3

Ferdinand sa...

Dagens utvärdering lät ju inte alltför intressant, men fina bilder c: <3
Och ha det trevligt resten av veckan <3

Unknown sa...

Stördo: Det blev nåt fel när jag laddade upp dom,bilden ser bra ut på datan...tyvär så tror jag inte jag får gå direkt efter de där vakterna :C Me want to go to Poland <3

Ferdinand: Tack<3

Stördo! sa...

Erkänn att du inte vet jag är, haha! <3

Stördo! sa...

*Erkänn att du inte vet vem jag är <3

Unknown sa...

först trodde jag det var mamma...men det mååste vara qrystal c: <3