fredag 20 september 2013

Spazz på hög nivå, eventuellt dödsfall

Annyeonghaseyo!

Nu sitter jag och spazzar sönder hemma hos farsan, hade varit värre om jag vore med Hara och/eller Hee Rin så grannarna får vara nöjda!
Jag ska ju upp till Stockholm den 5:e oktober för att övernatta där med Hara och Hee Rin, vi ska shoppa, träffa andra Exotics och ska på EatYourKimchi-meet.
Det kommer bli fett awesome, i princip allt är bokat och klart,gäller bara att bestämma vart vi ska C: Jag är jättepepp för detta, åka till Shock igen, vara ensam i Stockholm med vänner som förstår mig (xD), träffa andra människor som delar samma intressen, åååh, jag är lycklig <3
Idag fick jag reda på en av de bästa sakerna någonsin!
Den 2:a november så kommer VIXX till Stockholm! De ska ha konsert i STOCKHOLM :D
VIXX blir den första kpopgruppen som har konsert i Sverige, OCH JAG SKA GÅ PÅ KONSERTEN :D
Kommer inte alls ha några pengar kvar sen men det kommer definitivt att vara värt det, VIXX är en bra grupp, de är den första gruppen som kör i Sverige och ja, jag är e extas, JAG SPAZZAR SÖNDER <3
Det är så mycket som händer på en och samma gång, åh, jag vill spola fram tiden, jag vill träffa VIXX, jag vill ta kort med dom, JAG SKA KANSKE FÅ SE DOM LIVE <3
Får hoppas att vi hinner köpa biljetterna...WE ARE SO GOING TO HAVE THEM!
Well, jag är lycklig och livrädd på samma gång, jag har aldrig gillat överraskningar så det tar lite tid innan jag faktiskt kan bli glad över överraskningen ^^

Tänker gå igenom min dag lite snabbt bara.
Vi hade skolfoto idag, Per var sjuk så nu är vi en klass utan ansvarspedagog o.o
Jag såg nog helt okej ut, vi får se när de går att köpa ^^
Jag fick massor av komplimanger av småbarnen, har fått det hela veckan :'D
Jag känner att uppgifterna detta tema passar mig perfekt så jag ska börja skriva nu ^^
Om jag bortser från min PMS så är livet riktigt bra just nu, jag kan relaxa och vänta in Stockholmsresan c:

Annyeong!

Inga kommentarer: