söndag 8 september 2013

NOT AGAIN

Hello zombies!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte uppdaterat på ett antal veckor (?).
Jag har inte haft tid nu när skolan börjat och jag har varit tvungen att både plugga och gå och lägga mig i tid (plus att jag nu cyklar till skolan så att blogga på vägen dit är inget alternativ).
Men jag ska bli bättre på det, I promise ^^

Igår i alla fall så var jag med Hara och Hee Rin (Alva och Elin för de som inte förstår).
Vi skulle fixa vårat collage...men då vi inte fått tillbaka några texter så kunde vi inte limma på så mycket o.o
Så vi satt och läste fanfics och pysslade (eller ja,Alva pysslade) innan vi drog för att käka asiatiskt och se på Lord of the Rings (jag har aldrig sett filmerna,don't  kill me).
Det hade varit roligare om inte halsen hade gjort så ont, nu har jag feber också </3
Hoppas att det bara är en liten förkylning, för jag har inte råd att stanna hemma halva terminen, jag går i 9:an, Jag behöver mina betyg.
Jag ska i alla fall till sjukhuset imorrn och ta prover (då något muskelprov eller vad det var visade något skumt).
Jag ska även börja pyssla lite nu (snart,när jag har pengar).
Jag ska bland annat göra en Keep calm and... tröja och en EXO-tröja :3
Sen ska jag även göra en matokimask och en allmänt badass mask, bara för att.

Nu känner jag dock att jag måste plugga, har fortfarande 2 delar kvar i skolan som måste göras klart till nästa och nästnästa vecka :/

Annyeong!
Kommer göra en LIKNANDE,
denna är tråkig ^^


Inga kommentarer: