onsdag 11 september 2013

Shishimato

Anneyonghaseyo zombies!

Jag har en sådan muskelvärk och rethosta så jag tror min sista stund är kommen o.o
Det var ingen skola för mig idag,blir ingen imorrn heller,inte bra alls. Jag bör komma på fredag men är inte säker,jag VILL, men man kanske ska vara hemma veckan ut?
I varje fall,finns inte mycket att göra när man är hemma och är sjuk...om man inte har jobb förstås...
Kan ju tyvär inte säga att jag är sjuk till jobbet då de redan skickat tidningarna...plus att jag får ändå 550 kr för jobbet så ja...jag har delat ut massa tidningar idag...lunginflammation här kommer jag.
Kom hem runt 5 (jag tog en timmes paus och jag var inte direkt snabb...är ju sjuk o.o
Jag fick i alla fall resårbanden idag så gjorde klart min Shishimato \(ㅅㅂㅅ)/
To be honest...den blev inte bra,helt okej som första sak jag gjort själv på VÄLDIGT länge plus att jag aldrig mätte...men ändå o.o
Aja,den duger,jag ska göra 2 till när jag har pengar igen,just nu får jag klara mig med denna ^^
Förutom det så har jag letat bussbiljetter till Stockholm,ska nämligen dit med Alva och Elin i Oktober 8D
ㅋㅋㅋㅋ,vi ska upp och se på EatYourKimchi som hälsar på Sverige, men vi ville shoppa på Shock så vi 3 tänkte övernatta i Stockholm...ensamma...på gatan...
Wat o.o
Hoppas allt går som planerat ㅅ-ㅅ
Tror jag bör sova nu...eller ja,försöka...hunden tar all plats 
Jal Ja!

Inga kommentarer: