fredag 10 juni 2011

Liseberg :D

Well :D :D :D Yesterday my class was in Liseberg...YAY!!!!

It was sooo fun!! I didn't went Atmosfear or Uppswinget :S I didn't feel very good :S

But I did went,for example Balder and Kanonen :D :D

        BEST DAY EVER!!!!

I didn't got my revenge on Sebbe -.-' we played a motorcycle game...and I losed :(

But I won 2 dance games...Arian won 1 time ;P
Loove it  <3 <3

But I think the food was poisoned :O I didn't feel good after the food :S

One of the wagons did broke on Kanonen :O Cia and I talked with some guys that was in the wagon when it broked...it went backwards XD
......................................................................................................................................................................
But today...I WAS REALLY TIRED!!!
I just slept for like 3 hours...and woke up almost one hour to late :O
......................................................................................................................................................................
On Wednesday it's the last day in school...last day in 6th grade :( that's sad

I'm going to sing 3 songs,not for myself...one song with my class,one song with some friends,and the last song with my friend Ella :D
......................................................................................................................................................................
Today I'm going to take it in Swedish to ;)
......................................................................................................................................................................
Igår var jag på Liseberg med klassen :D Det var SKITKUL!!!!!!

Jag åkte nästan allt...men inte Atmosfear eller Uppswinget,jag mådde illa :S

Men Balder och Kanonen åkte jag :D satt längst fram på båda :D

Fast det regnade typ hela tiden -.-' så jag blev blöt

Vi var i spelhallen också...men jag fick aldrig hämnas på Sebbe för att ha vunnit över mig i ett motorcykelspel XP
Men jag vann 2 ggr på ett dansspel över Arian :D Han vann en gång ;)
Vann 2 gosedjur på gripklon också :D

Flumeride var jättekul...vi blev jätteblöta XD och när vi satt perfekt i stocken...så tar dom inte bild!!!
dryyygt!!
......................................................................................................................................................................
Men idag var jag i skolan,och jag var TRÖTT!!!!
Sov knappt i 3 timmar,och jag vaknade nästan 1 timme försent :O
Men jag kom till skolan :D och fick alla rätt på SO-provet :D

......................................................................................................................................................................
Jag ska sjunga 3 låtar på skolavslutningen :D

1.Klassens låt
2.Den Blomstertid Nu Kommer/Kommen :S
3.Ellas och min Låt :D
......................................................................................................................................................................

Här kommer en extra grej jag nyss fick reda på...jag börjar på Vittra den 16 Augusti...Dom på Mosstorp börjar den 22/23 Augusti om jag minns rätt :O :O

Här kommer iallafall bilder från Liseberg...och videoklipp ;P

Lisebergpower :D

Nerd!

I <3 Göteborg

Uppswinget =)

uhmm...yeah?

cute

Nice ;)

Rabbit XD

Sara...

A BIG HUG

OH MY GOD!

Inga kommentarer: