söndag 21 oktober 2012

Rubrik vafan

Min rubrik är fett cool!

Sent? Jaow
Bryr jag mig? Nope

Har nyss sett 3 avsnitt av Criminal Minds och äntligen fixat naglarna (som såg kinda hemska ut c: )

Har faktiskt varit duktig idag,har börjat skriva om texten om Judendom för att den ska bli bra (den ska lämnas in imorrn)
Och så har jag rensat skeivbordet och hyllan lite :3 känner mig väldigt dultig här...har i och för sig 3 tomma skrivbordslådor nu då men...de är fulla i loppet om nån vecka så.

Snart halloween då...awesome!
Kinda favoriten av alla "traditioner" (har tappat bort ordet jag ville användamen ni förstår,hoppas jag)
Men för ni som känner mig så vet ni varför halloween e favoriten :3
Blir nåt i stil med att dra ut på stan o skrämma vettet ur folk o sedan sova hos nån c:
Fett nice iallafall <33

Aja,får reda på om jag klarade matteprovet imorgon...får väl hoppas på de bästa

Hare gött...hästkött c:<

Inga kommentarer: