lördag 1 oktober 2011

hejdå

Nu säger vi hejdå till fotobloggen :/

orkar inte lägga upp bilder just nu för nu är jag trött på sånt :P så bilderna hamnar här!!

Men jag ska iallafall köra bowling den 13 med bästa Qrystal :D :D

aaaaweeesooomeeee <333333333

Men jag ska nog läsa istället...eller kanske inte :P är för trött för det nu :)

Förresten...det ekar i mitt rum :O  för sängen är borta ;)

Vi ska ju flytta så vi slänger och rensar ut saker nu...så nu finns det bara en synt och

ett skrivbord i mitt rum...men det kanske är lite onödigt att kalla det för mitt rum med tanke på att

jag inte ens har en säng där inne :P

Nu ska jag se på Criminal Minds för 679:e gången =:)

Hedda!!!!!!

näää vänta lite,glömde berätta att jag kanske ska sova över hos sara med sara och cia nästa vecka :D

kommer bli skiitkul ju ;) ;)

Hedda på riktigt ;) <33333

bara lite spoooky bild på mig ;)
bara en månad kvar tills halloween O.o