måndag 28 mars 2011

Piano

Då har man varit i skolan då ;)
    Jag körde rutan första gången på 2 år :O hihihi det va kul =)

  Sista rasten var jag och Elin inne och övade på "Fucking Perfect" av Pink.
  Vi ska sjunga/spela den på talangjakten =D

        menmen...ska ut och guunga lite nu ;P
                                            gungeligungeligung :3
   Nu bjuder jag på lite bilder ;) här kommer dagens sminkning,tycks????


                                           
                              Cias och min OTROLIGT snygga gubbe =D

4 kommentarer:

cissi sa...

bästa ju ! <3

Unknown sa...

haha,ja vet XD <3

c_milla sa...

Snygg sminkning. Tänk att du har blivit så bra på det, har bilder hemma som visar på hur långt du har kommit =).
Puss

Unknown sa...

tack =) , jag bara måste se dom ;) <333